„câini până la moarte”… sau nu :))

     Ştire bombă aseară! 5 jucători ai lui dinamo au cântat maneaua compusă pentru Steaua după semifinala de UEFA cu rrapid din 2005. Bineînţeles că am căpiat de ras şi m-am gândit cum îşi taie Borcea venele în colţul lui emo de supărare că-l trădeaza spartanii.

     M-am gândit o noapte întreagă ce să scriu ca să-i iau la mişto, după care am citit de dimineaţă articolul lui Kelluboss (http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/5677) şi mi-am dat seama că are dreptate. Probabil şi la noi se întamplă aşa ceva, probabil şi la Craiova, rrapid, Fulgerul AEK Bragadiru Timişoara şi altele. Poate doar că ai noştri au fost mai deştepţi ca „Torjihno” (vai cât de penal e alintul asta, îmi sună a Băicoihno, dar despre el o sa scriu în alt articol) şi nu s-au lăsat filmaţi.

     Ideea e că în România nu există jucători de fotbal cu caracter. De fapt există, dar foarte puţini şi-i poţi număra pe degete. Ca să dau numai 2 exemple ar fi Mirel Rădoi şi George Ogăraru care sunt Stelişti adevăraţi şi chiar nu ar juca altundeva în ţară. Restul îi seamănă lui Pleşan sau Torje.

     Pleşan pe când juca la Craiova lui Neţoiu era pupat în fund de toată suflarea alb-albastră că declara „Eu în ţară nu joc decât la Universitatea. Dacă plec, plec doar în străinătate!”. Peste 2 săptămâni era la dinamo şi declara „De mic copil mi-am dorit să joc la dinamo, cea mai tare echipă din ţară, abia aştept să joc în Champions League„. Peste 1-2 ani în care n-a jucat mai mult de 10 meciuri ajunge la Timişoara. Acolo face din nou furori „Tatăl meu este bănăţean, aşă că şi eu sunt jumate bănăţean şi din totdeauna mi-am dorit sa joc pentru Poli„. După un nou an ceva mai reuşit decât în Ştefan cel Mare, ajunge la Steaua unde se umple iarăşi de ridicol „Eu de fapt am vrut să joc la Steaua, nu la dinamo, dar nu m-a vrut Mihai Stoica, de aceea am dat acele declaraţii„. Acum eu stau şi mă întreb cum poate un asemenea ţăran să se aştepte să nu fie numit mercenar de către suporteri?

     Cu jucători şi oameni de asemenea caracter, România îşi merită soarta din păcate.

 

PS.: şi totuşi nu mă pot abţine să nu bag filmuleţul cu Pulhac, beţiv mai mare decât Semeghin, spaima sticlelor de vin :))

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

One response to “„câini până la moarte”… sau nu :))

  • ultimulunicorn

    aha… deci nici tu nu te-ai putut abtine!

    Pe „Torjihno” mi l-ai coborat mai jos de inaltimea lui – pot sa ma bucur si eu ca aseara abia ati scos un 3-3 cu echipa lui Sabau?😛

Lasă un răspuns

