Despre prietenie (1)

     Pentru că se apropie ziua în care o să plec la Bucuresti, la ultimul meci din 2008, am început să ţin la status numărătoarea inversă „AMR x”, aşa că azi aveam „AMR 9”.  Dupa care urmează pe mess o scurtă discuţie cu cea mai bună prietenă începută aşa:

                                                 ea: amr 5 
                                                 ea:
                                                 eu:
                                                 ea: dar tu te gândeşti la meciul Stelei
                                                 ea:

     Se referea că mai sunt doar 5 zile până la Moş Nicolae când ne vedem şi noi după aproape o lună cred… nici nu mai ştiu cât a trecut, oricum pare o veşnicie. Îmi dau seama de acest fapt şi schimb statusul, punând două numărători inverse, pentru fiecare din cele 2 evenimente la fel de importante pentru mine.

     Discuţia cu ea însă mi-a adus aminte de un mail vechi de mai bine de 2 ani, de prin octombrie 2006… (bineînţeles, tot de la ea) în care-mi scria printre altele şi ceva de genul „Mâine o să număr orele până miercuri la 13 juma când ne întâlnim. Tu cred că o să le numeri pe cele care te despart de marele meci (maniac mic ).” Azi am simţit că m-am întors în timp şi că totul e ca atunci. De fapt în mare parte chiar e la fel ca atunci.

     Ştiţi ce? Prieteniile adevarate înving orice obstacol, iartă orice greşeală, trec peste orice ceartă şi cel mai important, rămân la fel de intense indiferent câte zile, săptămâni, luni sau ani au trecut. Sunt asemănătoare unei ghinde (simbolul nordic al vieţii şi al nemuririi).

     Acum n-am cine ştie ce inspiraţie, o să mai revin eu cu discuţii filosofice despre prietenie, acum voiam doar să scriu un articol în care să spun cât e de important pentru mine că am o asemenea prietenă. Şi nu e singura persoană extraordinară din viaţa mea.. mai sunt încă 2-3. O să scriu şi despre ele pe viitor…

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

