Emoiştii p*lii

     Anunţ pe Forumul Emoiştilor Anonimi.

     „Bună ziua, mă numesc Lamă Sinucigaşul şi vreau şi eu să ştiu unde pot să găsesc eşarfe emo de fete. Pentru că am o problemă: de când am refuzat să-mi fac abonament la RAT, prietenii mă cam ocolesc.

     De exemplu, ieri, în timp ce ascultam Tokio Hotel, am auzit că prietenii mei voiau să meargă să stea pe întuneric şi pe mine nu m-au chemat, deşi sunt în aceeşi reţea.

     De asemenea, nu sunt destul de tru pentru că nu am nici blugi conici şi nu-mi place să merg în cluburi ca să ascult minimal în colţul emo al discotecii… Mă poate ajuta cineva sau mă duc să-mi tund venele?”

      PS: acest articol este un pamflet la adresa „emoiştilor pulii” (vorba unui mare clasic în viaţă) şi trebuie tratat ca atare.

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

