Reeditare

     Prin ianuarie 2007 scriam următoarele rânduri:

     „În ultimul timp mi-am dat seama că m-am schimbat mult… în principal felul în care gândeam. Mi-am analizat viaţa şi prietenii şi mi-am dat seama că am fost înconjurat de o mulţime de javre şi de persoane pe care îi credeam prieteni/e şi pentru care aş fi făcut multe (doar erau prietenii mei, nu?) şi cărora nu le (mai) pasă…

     Dar e de căcat să vezi că unii nici măcar un mesaj sau un telefon de Crăciun nu pot să-ţi dea… măcar din bun-simţ, dacă nu o făceau cu drag pentru toţi anii de prietenie şi toate momentele grele în care le-am fost alături… şi am descoperit că e marfă să fiu indiferent şi să nu mă mai stresez de unul singur să mai întreţin nişte prietenii

     Pe de altă parte, în timpul ăsta mi-am dat seama că au fost persoane care ţineau mult mai mult la mine şi mi-erau prieteni mai buni decât credeam… şi îmi pare rau că n-am observat asta mai devreme şi poate au fost momente în care nu le-am dat atenţia pe care o meritau.

     Altă chestie care am înţeles-o într-un târziu e cât de mult contează un prieten adevărat în momentele în care eşti la pământ… pentru că „în sufletul său te odihneşti pentru a o lua de la capăt”  şi prieteniile adevărate sunt cele care rămân puternice după trecerea timpului, printre certuri, împăcări, gelozii, lacrimi sau bucurii… esenţială e sinceritatea şi încrederea reciprocă

     Eu pot să spun că sunt fericit că am lângă mine o asemenea persoană, care pune uneori nevoile mele înaintea alor ei şi care e totul acolo pentru mine când am nevoie şi pt asta îi mulţumesc şi ………. şi pentru restul nu e nevoie de cuvinte, mă cunoaşte prea bine

     Altceva care m-a frapat e că unele prietenii rezistă şi fără să vorbeşti sau să te vezi cu persoana respectivă ani de zile… e nevoie de câteva zile în care să reiei legătura şi deodată îţi revin toate sentimentele şi orice semn de la ea îţi aduce zâmbetul pe faţă şi te face să vrei să călătoreşti peste mări şi ţări doar ca să ieşi la o plimbare cu persoana respectivă… şi e super să ai pe cineva de care să-ţi fie drag şi dor  aici cred că închei… deja e prea lung şi plictisitor textul asta în caz că e cineva destul de interesat de ce-mi trece mie prin minte ca să ajungă să mai citeasca şi rândurile astea finale…….”

     Am recitit textul azi-noapte pe la 2:30 şi mi-am făcut o scurtă listă de observaţii:

– Am rămas cu aceleaşi principii ca acum 2 ani jumate. E ceva cu care mă mândresc, că nu mă schimb după cum bate vântul.

– Absolut toate paragrafele au rămas valabile, chiar dacă acum nu se mai referă neapărat la aceleaşi persoane (javrele la care mă refeream atunci au dispărut de mult, dar au apărut altele noi…).

– Prietena cea mai bună a rămas tot ea. Şi e mare lucru, pentru că în aceşti doi ani, am mai trecut prin multe alte „certuri, împăcări, gelozii, lacrimi sau bucurii” şi faptul că relaţia a rămas neshimbată, ba chiar s-a consolidat atât de mult încât pare/este indestructibilă, mă bucură mult. Înseamnă că măcar un lucru în viaţa mea e un succes. Ştiu să fiu un prieten bun. Cel mai bun!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

2 responses to “Reeditare

  • Neli

    am zambit recitind acest text, mi se pare cunoscut🙂 si sunt prietenii care dureaza nu numai dupa multi ani ( 14 ani, god!!), dar prietenii are dureaza etern, fie ca esti peste mari si tzari, fie k nu te vezi dekt o data dupa f multe primaveri, fie k messenger ia locul vietzii reale, fie k sunt putine lucruri ramase in comun, fie k schimbi cercuri de prieteni, fie ca mergi pe alt drum. Oriunde as fi, si oriunde ai fi, o sa-mi fie mereu dor de Dutzu! Ganduri frumoase din Anglia, cu prietenie,

    Neli

  • Dutzu

    Chiar mă bucur că ai citit articolul ăsta, mai ales că partea finală, cu prietenia de peste mări şi ţări îţi era dedicată🙂
    Sper să ne vedem cât mai curând să mai updatăm pozele alea, cum am vorbit pe mess. Până atunci ne întâlnim şi ne plimbăm printre amintiri tot pe net.

Lasă un răspuns

