A short love story

 http://www.vimeo.com/877053

     ”Dar a vedea felul în care omenirea iubeşte… Adică, ai putea căuta în cele mai îndepărtate colţuri ale universului şi nu vei găsi niciodată ceva mai frumos. Deci, da, ştiu că dragostea e necondiţionată, dar de asemenea ştiu că poate fi imprevizibilă, neaşteptată, imposibil de controlat, de nesuportat şi, ei bine, ciudat de lesne de confundat cu repulsia. Şi… ce încerc să spun, e… Cred că te iubesc. Inima mea… simt ca şi cum pieptul de-abia o mai poate stăpâni. Ca şi cum nu mi-ar mai aparţine. Îţi aparţine ţie. Iar dacă ţi-ai dori-o, nu aş tânji pentru nimic în schimb. Nici daruri, nici lucruri, nici demonstraţii de iubire. Nimic altceva decât să ştiu că şi tu mă iubeşti. Doar inima ta în schimbul inimii mele.”

Stardust

     Adică un fel de „I want to grow old with you” cum ar cânta Cami toată ziua. Dacă aş fi în situaţia ei, în care texte ca acela de mai sus, par să fie verosimile, probabil şi mie mi-ar place. Dar nu-s, deci nu suport melodia😀 parcă sunt mai apropiat de citatul ăsta din engleză pe care mi-e lene să-l traduc pentru cei ce nu stăpânesc limbile străine: „Have you ever been in love? Horrible isn’t it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up. You build up all these defenses, you build up a whole suit of armor, so that nothing can hurt you, then one stupid person, no different from any other stupid person, wanders into your stupid life…You give them a piece of you. They didn’t ask for it. They did something dumb one day, like kiss you or smile at you, and then your life isn’t your own anymore. Love takes hostages. It gets inside you. It eats you out and leaves you crying in the darkness, so simple a phrase like ‘maybe we should be just friends’ turns into a glass splinter working its way into your heart. It hurts. Not just in the imagination. Not just in the mind. It’s a soul-hurt, a real gets-inside-you-and-rips-you-apart pain. I hate love.

     De fapt nici citatul ăsta nu mi se potriveşte. Nu urăsc dragostea, ci o iubesc. Ea nu mă iubeşte pe mine şi cum să-mi placă textul când n-are nici o referire nici la super eroi, nici la Steaua, the best thing in the world? Deci mai caut texte care să mă caracterizeze. Poate mă regăsesc în vorbele lui Leonida Neamţu din „Speranţa pentru Marele Vis”: „Iar el o iubea aşa cum ea… aşa cum femeile, în general, poate nici nu merită să fie adorate.

     Sau poate nu-mi trebuie un text care să mă caracterizeze. Am nevoie de o persoană care să facă acest lucru. Să-mi spună zi de zi ce mi-ai spus tu aseară.😉

     Până una alta, capu’ sus şi mergem înainte! Noapte bună lume!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

