Despre prietenie (8)

     „Acum n-am cine ştie ce inspiraţie, o să mai revin eu cu discuţii filosofice despre prietenie, acum voiam doar să scriu un articol în care să spun cât e de important pentru mine că am o asemenea prietenă. Şi nu e singura persoană extraordinară din viaţa mea.. mai sunt încă 2-3. O să scriu şi despre ele pe viitor…

     Aşa încheiam primul articol din seria aceasta. A venit vremea să vorbesc şi despre o a doua persoană extraordinară din viaţa mea: Cami.

     Totul a început în prima zi de liceu, atunci când Pâs mi-a zis să stau cu el în bancă şi în faţa mea s-a aşezat o fetiţă brunetă, cu ochi şi zâmbet jucăuş.

     După nici 3 luni, pe 10 decembrie 2003 primeam diplomă la „Concursul şcolar de jucat cu părul colegelor din faţă„. A urmat apoi „Atestat pentru cel mai talentat pictor” pentru efectuarea portretului colegei mele din faţă.

      Rând pe rând, pe parcursul celor 6 ani care au urmat, au apărut zeci sau aproape sute de bileţele, felicitări, cadouri de Crăciun, 1 iunie, zile de naştere, sau pur şi simplu fără vreo ocazie specială, cucerit reciproc de mame, de frate/surori, mesaje şi ore la telefon în care ne povesteam şi ne plângeam şi ne sfătuiam reciproc.

     Am trecut împreună printr-o mulţime de lucrări, teze, teme la franceză făcute în pauză, şoptit la chimie, compuneri la engleză, cazuri penale cu Nede, etc.

     Au existat şi neînţelegeri, cum a fost la Olăneşti sau cum se mai întâmpla când unul din noi era cu capsa pusă şi nu avea chef de celălalt, dar au fost insignifiante.

     În timpul liceului m-am săturat să număr dăţile când îţi ziceam „soră-mea, te iubesc!„, iar tu zâmbeai şi închideai ochii, dar nu-mi răspundeai. Atunci mă enervai, acum mi-e dor să fiu zilnic în spatele tău şi să mă joc cu părul tău, să-ţi trag scaunul pe spate şi înainte de lucrări să-ţi spun că eşti „coleguţa mea preferată„.

     E adevărat că acum ne vedem mai rar şi câteodată nici să ne auzim la telefon nu reuşim să găsim timp, dar te asigur că nu s-a schimbat absolut nimic din dragostea frăţească pe care ţi-o port, aşa că nu trebuie să îţi faci griji că ne-am putea îndepărta sau certa vreodată. Asta se întâmplă între amici, mai rar între prieteni, o dată la 1 milion de ani între cei mai buni prieteni, dar niciodată între fraţi.

     Când am terminat liceul, ţi-am făcut un desen cu iepuraşul drăguţ şi galben din Happy Tree Friends şi ţi-am scris că băieţii mei vor ştii că tu eşti mătuşa lor. Să fii sigură că nu am uitat promisiunea asta şi că o s-o onorez.

     Te pup şi te iubesc, Carmenelu’ !

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

3 responses to “Despre prietenie (8)

  • Happy Drug

    Corect. >:D<

  • Eliza

    HEEEEY! E Cami Vieru? Super descriere! Super post! Super prietenie! Super amintiri!
    Ce de super-i! :)) Da’ tu nu te superi , nu?:)

    Si acum ca m-am si jucat un pic prin cuvinte, lasa-ma sa iti multumesc ca ma regasesc la PRIETENI. Si nu spui nimic, sa te citesc si eu…!
    Da’ acum ca te-am gasit, esti si la mine bine venit printre altele pagini de viata.

    Te salut.

  • Dutzu

    Da, despre Cami Vieru e vorba, ea e „surioara” mea de suflet şi am vrut s-o asigur că deşi mai trec şi zile sau chiar săptămâni fără să vorbim, asta nu o să schimbe nimic din ce avem.
    Te-am trecut la prieteni pentru că, aşa cum i-am spus Timeei, mi-au plăcut multe din postările tale şi am hotărât să te promovez şi pe pagina mea, poate mai intră şi de la mine lume şi ia aminte la cuvintele tale.
    Iar legat de jocurile de cuvinte, chiar te pricepi, am vazut multe exemple („Mi-e dor şi nu doare” e primul care-mi vine acum în minte).
    Oricum, bine ai venit pe super blogu’ meu🙂 Ne mai „citim” şi ne mai auzim!

    PS: De zis, n-am zis nimic despre blogul meu ca să nu pară că mă autopropun să mă adaugi la alte pagini de viaţă😛 nu-mi place să am parte de ceva ce nu merit sau nu depun măcar puţin efort să obţin

Lasă un răspuns

