Doi în unul

Numai dacă sufletele noastre
S-ar ţine de mână,
Ar merge pe stradă la braţ,
Şi strada îngustă din lână
Ne-ar ghici norocul în zaţ….
Numai dacă sufletul tău
S-ar face mic în sufletul meu
Şi sufletul meu s-ar face mare
În sufletul tău
Numai dacă lumina ta
S-ar topi sub lumina mea,
Doar aşa palma mea s-ar topi sub lumina ta.
Numai dacă multe „dacă”
Şi din „dacă” doar al nostru
Chiar dacă nu-i vedem rostul,
Doar aşa două suflete-ar fi unul.

M.Ş.

–––––––––––––––––––––

Aşa cum ţi-am promis pentru Crăciun,
O mică poezie am să-ţi spun
Ca să-ţi răspund la al tău „Dacă”.
Sufletele noastre în acelaşi vas se-mbarcă
Plutind spre locuri de mult uitate,
Şi acolo, pe ţărmurile îndepărtate
Sufletul meu s-ar face mic în sufletul tău
Şi sufletul tău mare în sufletul meu
Şi împreună vom trece peste anotimpuri
Peste soare, ger, ploi şi vânturi
Legaţi tot timpul printr-un zâmbet
Ca şi aceste „două mâini, un singur suflet” 

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

