Mi-e dor

       Mi-e dor de tine!

       Mi-e dor să tresar doar la auzul numelui tău!

       Mi-e dor să tremur când îţi rostesc numele!

       Mi-e dor să fi aşa cum erai tu, unică… de necomparat!

       Mi-e dor să mă mândresc şi să povestesc despre tine ore întregi!

       Mi-e dor să stau noaptea şi să revăd poze şi filmuleţe cu tine… deşi pe unele le-am memorat cadru cu cadru!

       Mi-e dor să te vad măcar o dată pe săptămână, fie că erai îmbrăcată în roşu, în albastru, în alb, în galben sau în verde!

       Mi-e dor de momentele în care ştiam că şi alţii te privesc şi te iubesc, dar dragostea lor nu se compara cu a mea!

       Mi-e dor de serile, de după-amiezele sau dimineţile din weekend-urile de Paşte în care nu contai decât tu şi îmi făceai viaţa mai frumoasă!

       Mi-e dor să aştept cu nerăbdare şi încredere serile în care te luptai cu o lume întreagă şi-mi făceai surprize şi-mi demonstrai că happy-end-urile nu există doar în filme.

       Mi-e dor de sentimentul acela ciudat, când secundele se scurg cu o altă măsură a timpului, când nu mai am stare, când mă uit la ceas din reflex aproape pavlovian pentru a calcula cât a mai rămas până îmi apari în faţa ochilor!

       Mi-e dor să merg ore şi kilometri întregi doar ca să petrecem 2 ore împreună.

       Mi-e dor să nu vreau să vină momentul despărţirii atunci când ne întâlneam!

       Mi-e dor de clipele în care mi-era dor de tine!

       Mi-e dor de vechea tu!

       Mi-e dor de

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

7 responses to “Mi-e dor

  • sunshine_in_the_rain

    Foarte fumos ;))) …ma gandesc oare de unde vine „dorul” ?! poate din amintiri …cred ca ar fi mai usor daca nu ne-am mai aminti nimic , poate am fi mai fericiti

  • Dutzu

    Amintirile mi se par cele mai grele pedepse pentru un om. În primul rând pentru că cele care ne aduc suferinţă sunt primele care ne revin în memorie şi rămân acolo. Vorba aia, „nimic nu fixează mai bine un lucru în memorie decât incercarea de a-l uita”.
    Apoi, chiar dacă amintirile sunt placute, ele fac parte din trecut. Trecut în care eram fericiţi. Ceea ce oarecum implică faptul că acum nu mai suntem fericiţi. Sau cel puţin nu la fel de fericiţi ca atunci…

  • Eliza

    Cum vine asta?!? :)) Asa doruri frumoase…pentru ca, la sfarsit, sa ii divulgi identitatea…si ea este….STEAUA?!?
    Sau e doar o….eschivare?:P

  • Dutzu

    😕 cine ştie? …

    Oricum, cred că am reuşit să creez efectul pe care mi l-am propus când am scris articolul.

  • uitavisul

    Asta e important:) Si pana la urma, e mai interesant sa nu stii nici tu care-i treaba cu dorul asta…:)

  • Egaluri « Supererou' tău

    […] Deci de 3 ori mai puţine trofee. Şi de 3 milioane de ori mai multe scandaluri, umilinţe şi terfeliri ale legendelor… Mi-e dor de Steaua! […]

  • ultimulunicorn

    iar mie mi-e dor sa-mi fie dor de ceva/cineva asa cum iti era tie aici.
    dar e necesar sa ai, pe langa obiectul dorintei – care fie fiinta, fie echipa- trebuie sa fie in stare sa starneasca asemenea sentimente, si capacitatea de a simti in adancime, asta se pierde in timp, iar multi n-o au din capul locului, nefericitii… (fraza asta e cam lunga. poti s-o mai tunzi, ca te pricepi la tuns – s-o faci discreta si inofensiva😀 )
    deci cum imi ziceam si mie : „nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat!”

Lasă un răspuns

