Punct.

     „O lungă experienţă de viaţă exterioară m-a învăţat cum că tot ce nu se spune, doare, şi tot ce nu se scrie nu poate fi uitat.”

                                                                                                   Ion D. Sîrbu

     Aşa o fi, dar în momentul ăsta nu mai am nici o tragere de inimă să mai scriu aici. Am nevoie să părăsesc lumea virtuală şi să-mi atârn costumul de super erou în cui. Ghetele de fotbal le-am agăţat de ceva timp deja. Nu mai am timp să fiu copil. Aşa că blogul intră în stand-by. Până când, nu ştiu. Poate va fi continuat sub titulatura „Graficianu’ Ubisoft”. Sau îl las aşa, cu 43 de postări, grupate în 5 categorii, la care am folosit 34 de etichete şi am primit 32 de comentarii de la cei 1856 de vizitatori avuţi până acum.

     Eventuala continuare va fi aici.

     Dar până atunci… up, up and away!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

3 responses to “Punct.

  • Eliza

    Ce adevarat citat. Din experienta mea exterioara si interioara de pana acum pot sa fiu de acord.
    Insa nu sunt de acord cu tine cand spui ca nu mai ai timp sa fii copil. Ce-i asta? Asta niciodata nu trebuie sa dispara; 5 minute pe zi, dar fa-o. Lasa copilul din tine sa se exprime. Desi nu inteleg a fi copil echivalentul la a scrie un blog🙂 Deci fara blog se poate, dar fara copilul din tine lasat sa traiasca NU. Si nici fara scris nu va fi prea bine. Sa nu uiti niciodata atatea lucruri pe care daca le-ai scrie…s-ar mai decolora din intensitate…Mai gandeste-te:)

  • Dutzu

    În primul rând, bine ai revenit pe-aici!
    Când am luat respectiva decizie, avusesem o zi tare proastă şi voiam sa fac orice să scap de alter ego-ul ăsta de „super erou”… Şi am vrut să încetez cu articolele mai de „corazon” şi să scriu doar cronicile de la meciurile din Cupele Europene. Dar între timp lucrurile au revenit la normal şi pregătesc o revenire în forţă😉

  • uitavisul

    Bine am revenit, ca de acum o sa am si eu mai mult timp de bloguri. E bine daca a trecut starea „emolina” :)) Sa vedem despre ce va fi revenirea:)

Lasă un răspuns

