Şi de la capăt.

     E 24 iulie, ora 1:24. Ce-mi doresc pentru anul viitor este titlul 24. Asta mă face să cred că e timpul să revin.

     Inspirat de articolul Elizei (click aici, chiar merită), care m-a bulversat total, a doua zi mi-am cumpărat „Brida” de Paulo Coelho. Am rămas apoi la un suc în oraş. Nici nu aveam răbdare să ajung acasă pentru a începe să citesc. Primele rânduri m-au decepţionat un pic, magia nefiind unul din subiectele mele preferate. Ajuns acasă însă am reluat lectura. Şi n-am mai lăsat cartea din mână decât la finalul celor 245 de pagini.

     Nu mă apuc s-o detaliez acum pentru că i-aş strica farmecul. Ideea e că orice om are un Dar şi implicit o putere extraordinară. Trebuie doar să creadă în propriile forţe. Dar în acelaşi timp, aceste puteri îi sunt date şi limitate de Dumnezeu.

     I couldn’t have done things differently„. But he was wrong. Things can always be done differently, only he was in a hurry. He didn’t want to wait, he wanted it all, and he wanted it now. But he’d forgotten that God doesn’t work that way, His clock isn’t set like ours is. When the pay off comes, He takes lives, He cuts deep, He decides.

     Deci da! Îţi poţi face destinul cu mâna ta, schimbând felul de a acţiona. Dar trebuie s-o faci cu cap. Trebuie să-ţi urmăreşti visele şi să încerci să le realizezi folosindu-ţi toate puterile, dar fără a schimba dorinţele altcuiva. Asta te condamnă la singurătate.

     Darul meu e de a fi supererou. Poate nu sunt al tău. Dar sunt supererou. Şi trebuie să continui să salvez lumea. Până când? Acum e simplu. Am învăţat că trebuie să fiu atent la punctul luminos de deasupra umărului. Atunci căutarea va lua sfârşit.

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

2 responses to “Şi de la capăt.

  • Eliza

    Hehe….sa ma anunti si pe mine cand vezi punctul luminos deasupra umarului stang. Poate de asta e atat de „tare” mesajul cartii, pentru ca are radacinile adanc infiltrate in IDEE. Si trebuie sa cautam mai departe de punctul luminos. 🙂
    Superba revenire.

  • Dutzu

    Credeam că l-am văzut. Eram sigur chiar. Înca mai sunt. Dar am impresia că la mine se aplică situaţia cu mai multe Părţi în aceeaşi viaţă. Şi ştii la ce mă condamnă asta…

Lasă un răspuns

