Steaua şi „steluţa”

     “Când aveam 5 ani, mama îmi spunea mereu că singura cale spre viaţă este fericirea.

     Când am mers la şcoală, m-au întrebat ce vreau să fiu când voi fi mare. Le-am scris pe foaie că vreau să fiu fericit. Mi-au spus că nu am înţeles cerinţa şi eu le-am spus că ei nu au înţeles viaţa.”

     DA! Viaţa înseamnă fericire. Motivele variază. Fie că e un rezultat de fotbal (3-0 cu Motherwell :->) sau o invitaţie la Jiu. Dacă vin ambele consecutiv, deja nu mai e nevoie de mantia roşie cu S pe spate ca să zbori. Prinzi aripi mai ceva decât dacă ai bea RedBull (cu sau fără wiskey :D) şi începi să pluteşti.

     Partea proastă e că deobicei te menţii zburând cu ajutorul unor aripi de ceară. Şi toată lumea ştie ce-a păţit Icar când s-a apropiat prea mult de soare…

     Nici nu mai ştiu exact ce voiam să zic, pentru că deviai deja de la idee. Esenţialul era că azi sunt fericit! Şi mâine sper să fiu la fel de fericit şi să te fac şi pe tine să zâmbeşti şi să petrecem o seară cât mai frumoasă.

     Noapte bună lume!

 

PS: Nu că i-ar păsa cuiva, dar DA, azi am marcat gol cu CAPUL!!! După 5 ani aproape🙂

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

2 responses to “Steaua şi „steluţa”

Lasă un răspuns

