Despre prietenie (9)

     Trecuse ceva timp de când nu mai continuasem seria asta, dar până azi nu găsisem motiv. Schimbarea mi-a produs-o o discuţie începută de la atitudinea mea misogină de astăzi. Parteneră de dialog: Valentina, una din cele mai dragi prietene.

     Mi-a prezentat concepţia ei legată de superioritatea bărbatului într-un fel pe care mi-e greu să-l explic în cuvinte. Pasiunea şi credinţa cu care îmi vorbea m-au lăsat fără replică. Fiind egoist, nu am de gând să prezint nici măcar pe scurt ceea ce mi-a spus, pentru a păstra doar pentru mine învăţămintele.

     Contează că mi-ai arătat un altfel de a privi lucrurile. Un fel care îmi dă speranţe. Iar pentru asta îţi mulţumesc şi-ţi dedic acest banal articol🙂 şi aştept să ieşim să-mi mai deschizi ochii şi-n alte privinţe…

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

One response to “Despre prietenie (9)

Lasă un răspuns

