Despre prietenie (10)

    Zilele astea o să plece din Craiova spre o nouă etapă a vieţii o altă prietenă foarte dragă mie, Adela.

    Pe această cale vreau să-ţi mulţumesc că ţi-ai găsit întotdeauna timp să mă ajuţi cu micile mele planuri de cadouri, că m-ai ţinut sub „aripa” ta protectoare prin West, când abia făceam cunoştiinţă cu tine şi cu fetele, că ai fost o draguţă cu mine şi mi-ai tot repetat să nu mă mai supăr din toate nimicurile, că ai mai îmbunat-o (sau în alte cazuri urecheat-o) pe Mădă când a cerut-o situaţia, că m-ai lăsat de atâtea ori chiar la uşa blocului, deşi puteaţi avea probleme că aţi întârziat făcând ocolul pentru mine, etc.

     Îmi amintesc că m-ai şi supărat odată, la Zilele Craiovei, acum vreo 3 ani de zile, când mi-ai spus că nu sunt de cuvânt, când forţat de anumite prezenţe nedorite am vrut să schimb planul de întâlnire😀 pfu, de cât timp ne cunoaştem. Am crescut practic alături de voi, cele 3 surori, cu frica ştim-noi-cui-are-mustaţă :D …

     Zilele Craiovei de anul ăsta vor fi mai sărace fără tine dansând pe melodiile lui Iris, dar mă voi gândi la tine şi-ţi voi ţine pumnii. Să ai numai reuşite acolo şi să ne revedem fericiţi şi sănătoşi prin aprilie, de ziua mea.

     Hug mare, mare, mare!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

