Răspunsuri

Guess I`ll get mine tomorrow…

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

3 responses to “Răspunsuri

  • Eliza

    Ai vazut filmul The brave one? Ti-l recomand, daca nu. Melodia asta o stiu din el. Foarte frumoasa🙂

    La an cu multa inspiratie!

  • Dutzu

    Nu.. nu stiu filmul. Melodia am descoperit-o prin status-ul tau si mi-a placut mult😉
    Mersi pentru urari, un an nou bun si plin de bucurii si tie!

  • Dutzu

    L-am vazut acum. Iti multumesc ca mi l-ai recomandat. Vreo 2 idei mi-ai ramas din film.
    Prima, desi nu prea e corecta din punct de vedere etic, e ca in viata, sunt situatii in care inchizi ochii la raul mic pentru a face un bine..
    Iar a 2a, o fraza care mi s-a parut buna de citat „Femeile îsi omoarã copiii, sotii, amantii… Chestiile pe care le iubesc. Ele nu fac asta.”

Lasă un răspuns

