New Year’s resolution

Cică e la modă ca în ultima zi a anului să-ţi faci planuri pentru următorul, ca apoi să vezi câte din ele ai dus la bun sfârşit. Aşa că fără alte comentarii, că nu-s într-un moment de inspiraţie urmează liniuţele:

să nu mă îmbăt prea rău diseara =))

– să vizitez Timişoara şi Moldova (mai ales, Vasluiul, cine ştie cunoaşte motivele :D)

– să văd „Avatar” în 3D sau I-Max

– în mai, să fiu pe Ghencea la etapa când, Doamne-ajută, sărbătorim titlul 24

– să n-am restanţe

– să nu mă mai cert cu tine pentru mai mult de 24 de ore, aşa cum am stabilit aseară

– să fiu mai bun :-”

să fiu cel mai tare „best man” pentru frate-meu

să primesc şi cadoul de Crăciun restant de la tine

să mă implic în AISS

– să-mi urmez visul cu jurnalistica sportivă

să hotărăsc odată designul pentru un tatuaj

– să găsesc un „tine” care să merite să fie singurul de care să scriu în New Year’s resolution-ul de la anul

Deci am 13 dorinţe se pare. Măcar 10 din ele să le duc la capăt.

Hai, LA MULŢI ANI şi ne bloguim în 2010!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

5 responses to “New Year’s resolution

Lasă un răspuns

