Obsesie

     Da, tot Bitză şi tot „Numele tău„. Nu reuşesc de aproape o săptămână să trec peste melodia asta.

Sper să-ţi fie dor de mine când mă asculţi,
Când te gândeşti la noi, să nu poţi să mă uiţi.
Poţi să aparţii oricui, nu e treaba mea
Ştiu că o să-ţi găseşti pe altcineva,
Dar chiar şi-aşa, să simţi că este altceva,
Că nu sunt eu şi că ai vrea să fie aşa
,
Să fiu în mintea ta în fiecare zi mereu,
Tot ce ai în jur să-ţi spună doar numele meu,
Orice film, prietenă sau carte
Să-ţi povestească despre mine înc-o parte
,
De lucrurile bune, atunci când n-o să fiu
Să îţi dai seama când o să fie prea târziu

     Aş schimba ultimul vers. Mi-ar place (sau plăcea?😕 ) să-ţi dai seama înainte să fie prea târziu.

E prea devreme să fie prea târziu,
Gândesc că tre’ să fiu sincer, altfel mă îngrop singur de viu.
Îmi desenez un curcubeu când totu-n jur e cenuşiu
Că poate, mă trezesc cu el pe cer şi ştiu
Că-i prea devreme să fie prea târziu,
E replica pe care-o scriu când nu mai ştiu ce vreau să fiu,
Când nu mai sper şi n-am cuvinte să descriu
Ştiu, e prea devreme să fie prea tarziu.

(Carbon & Cedry2k & Guess Who – Introspecţii)

     Mi s-a spus „you selfish thing„. Da, sunt egoist. Nu vreau să fiu uitat de persoanele pe care nu le pot uita. Vreau să le curg prin vene, să li se taie respiraţia pentru o secundă când aud un refren sau văd o poză, un text care le aduce aminte de mine. Să fiu o amintire vie. Aseara scriam că amintirile nu mai ai cum să le schimbi, decât sa le rememorezi. Aşa că dacă tot devin amintire, măcar să fiu una care te urmăreşte permanent. Altfel se uită. uită.

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

3 responses to “Obsesie

  • ultimulunicorn

    amintirile nu ai cum sa le schimbi dar datorita unui fenomen ciudat numit „memorie afectiva” se schimba ele singure… cu timpul amintirile urate se estompeaza, cele frumoase vin in prim-plan, capata noi accente, noi esente😛

    mie cel putin asta mi se intampla.
    de uitat – uit doar ce nu conteaza.

  • Dutzu

    Nu uit si nu iert😛 eventual ma prefac ca uit, dar am grija sa recunosc tiparele greselilor

  • ultimulunicorn

    nu ierti?… asta mi se pare o afirmatie de om obtuz! scuze.

Lasă un răspuns

