Origini

Who’s gonna fight for what’s right?
Who’s gonna help us survive?
We’re in the fight of our lives
And we’re not ready to die
Who’s gonna fight for the weak?
Who’s gonna make ‘em believe?
I’ve got a hero, I’ve got a hero
Living in me

Fac ce fac şi tot dau de melodii cu ideea de supererou. Cred că m-au descoperit şi au început să-mi dedice ode :d De data asta autorii sunt cei de la Skillet. Şi tot ascultând melodia, mi-am adus aminte de momentul când am „devenit” eu supererou. N-am fost expediat de pe altă planetă, n-am fost muşcat de păianjen radioactiv, ci am găsit nişte ghinde în mijlocul iernii. Atât e necesar uneori pentru a fi eroul cuiva. Şi când eşti eroul cui vrei, te simţi mai invincibil decât toată Liga Justiţiei la un loc😉

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

One response to “Origini

Lasă un răspuns

