Sfârşit de martie

Din clepsidra timpului s-a mai curs o lună. Iar cum azi plouă de dimineaţă, plouat sunt şi eu.

„Mă regăsesc pe aceeaşi filă de poveste
Nimic mai nou sub soare, la fel e totul de bizar,
Pe străzile udate mă preling alene
Nici nu-ţi mai simt lipsa la cât te văd de rar…
Mă regăsesc uitându-mă spre cer
Întreb cu voce tare “Încotro? De ce? Cine?”
Un déjà-vu îmi spune “Răspunsul nu mai vine”
Mi-ar plăcea să te revăd, căci tare dor îmi e de tine!
Mă regăsesc spunând cuvinte multe
În amnezia mea de primavară,

Dar se izbesc în gol, căci sunt cuvinte mute
Tot ce îmi doresc e să fie totul ca întaia oară”

M.Ş.

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

