Despre prietenie (12)

Conversaţie târziu în noapte:

Danny: tu ce faci? tot lab. d-lui Lemeni te ţine încă treaz?
Dutzu: sincer nu laboratorul😀 m-a rugat un prieten să-i fac un pps
Danny: prieten trebuie să-ţi zică şi el🙂
Danny: daca pot ajuta şi eu cu câteva slide-uri, poţi să dai un semn

Trecând peste faptul că omul se oferea pe la 12 şi ceva să se oprească din treabă să m-ajute la prezentare, m-a frapat fraza lui. „prieten trebuie să-ţi zică şi el„. Într-adevăr, ar fi chiar nedrept ca o persoană pe care o ajuţi şi-o consideri prieten să te vadă altfel. Nu mă îndoiesc de băiatul despre care e vorba în cazul ăsta, pentru că e unul din cei care cred c-ar sări şi-n foc pentru mine. Sau ar merge pân’ la Breasta!😉

Şi dacă tot vorbim de prieteni, să menţionez şi că azi e ziua lui Marian aka Jighi, viitorul meu asociat de la seria de firme J&J. Îmi pare rău că nu-ţi fac pe plac şi nu scriu „ceva frumos… înălţător..ca şi personalitatea ta„, dar îţi urez la mulţi ani din toată inima, să fii fericit, sănătos şi să ne-avem tot ca acum şi peste mulţi ani!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

2 responses to “Despre prietenie (12)

  • Jighi

    Vai, ms mult bunul meu prieten si asociat. In sfarsit mi-ai dedicat un articoul pe blog..tocmai acu el va incepe sa aiba un succes nebun:))
    Si deocamdata ma abtin sa mai zic ceva… revin maine dupa ce apuc sa imi vad cadoul :-s

  • Jighi

    Asa cum am zis … revin si azi cu un nou comment.
    Nu pot decat sa zic ca nu ai fost asa idiot cum m-as fi asteptat:)) si nu te-ai luat dupa smara.
    Cadoul a fost unul reusit…iar culorile predominante ce l-au „imbracat” au fost de-a dreptul :X :)))). Mersi mult pt el si sper ca la anul sa reusesc sa ma revansez cu un cadou care sa iti incante inima si sa iti ramana intiparit in minte si dupa trecerea anilor >:)

Lasă un răspuns

