De loc©

De-a lungul timpului am trecut prin multe lucruri pe care nu mi le-am imaginat de loc© că o s-ajung vreodată să le fac sau să le păţesc.

De exemplu, nu credeam că o să-mi fac şi-o să îngrijesc blog-ul.

Sau că după semifinală de UEFA, vor trece 4 ani fără titlu în Ghencea.

Sau că o să luăm 5 de la crapidişti.

Sau că cineva pe care o consideram demnă de toată încrederea ar fi în stare să-mi facă a doua oară exact acelaşi kkt pentru care o avertizasem că ne dusese la limita de a distruge tot ce clădisem în ani de zile.

Sau că prietenii de liceu cu care locuiam practic la terasa de la Periniţa o să-mi devină nişte străini sau mai rău de-atât, persoane despre care vreau (şi am şi reuşit :D) să uit că există.

Sau că cineva poate plânge de fericire în viaţa reală. Mi se părea că asta e doar o exagerare de Hollywood, inventată să mărească încasările box-office-ului.

Sau că scenarii pe mess pot fi mai incendiare decât torţele aprinse de băieţii de la SUD.

Sau că o căutare pe google despre „poveste glob” poate să-ţi dea ca rezultat o prietenie frumoasă în care să descoperi missing piece-uri din viaţa reală.

Sau că o să iau în serios atributul de supererou.

Mai sunt şi altele, dar astea erau cele mai importante. Sintetizând, sunt multe lucruri care nu par de loc© probabile, dar te trezeşti la o săptămână de a deveni realitate. Şi după ce treci de panică, îţi doreşti să fie totul bine. Şi o să fie!😉

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

4 responses to “De loc©

  • ultimulunicorn

    O sa fie, nu-i asa?

    si pentru ca am promis – ai mancat un singur „o” in paragraful 5, dupa al 5-lea cuvant al insemnarii tale de 5 stele😉

    iti doresc sa primesti alte „ooo”-uri in schimb…

  • Dutzu

    Mersi pt corectura. Nu degeaba ma bazez pe tine pt ajutor😉

    PS: „de 5 stele” … de ce imi suna cunoscut?😀

  • ultimulunicorn

    …poate de la derby-ul Steaua -Dinamo😀 un derby de 5 stele!

  • De loc© - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] De loc© Fri Jun 11, 2010 14:58 pm De-a lungul timpului am trecut prin multe lucruri pe care nu mi le-am imaginat de loc© că o s-ajung vreodată să le fac sau să le păţesc. De exemplu, nu credeam că o să-mi fac şi-o să îngrijesc blog-ul. Sau că după semifinală de UEFA, vor trece 4 ani fără titlu în Ghencea. Sau că […] […]

Lasă un răspuns

