Despre prietenie (13)

Totul s-a petrecut acum o lună şi 3 săpămâni (adică 7 săptămâni). După multe amânări din cauza vremii, suspendărilor de teren şi jocului execrabil al Steluţei, m-am săturat să tot aştept un meci ca s-ajung în Bucureşti, aşa că am plecat fără pretext.

Că am vizitat muzeul clubului am mai scris, dar despre cealaltă zi de plimbare nu.

Ne-am întâlnit în parc într-o zi cu prea muuuuuult soare, probabil de-aia ne-am dus repede spre îngheţata din mall. După ce ne-am amuzat (eu unul sigur am facut-o) de copiii care cădeau pe patinoar, am intrat şi la un film. Sala 13, rândul 13, locul 13.  Nu mi-a fost însă teamă de vreun blestem, pentru că îmblânzitoarea karmei era lângă mine.

Săptămânile care au urmat nu sunt de loc© de neglijat, dar nici de povestit pe blog. Poate pe bucăţi, în paginile vreunui caiet😛

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

2 responses to “Despre prietenie (13)

  • ultimulunicorn

    … era si un film dragutz, cu „Al 13-lea razboinic”, fara nici o aluzie la alti razboinici cunoscuti ;))

    si DA, sa nu-ti fie niciodata teama de blesteme! nu se lipesc de oamenii buni😉

  • Despre prietenie (13) - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Despre prietenie (13) Tue Jun 22, 2010 21:09 pm Totul s-a petrecut acum o lună şi 3 săpămâni (adică 7 săptămâni). După multe amânări din cauza vremii, suspendărilor de teren şi jocului execrabil al Steluţei, m-am săturat să tot aştept un meci ca s-ajung în Bucureşti, aşa că am plecat fără pretext. Că am vizitat muzeul clubului am mai scris, dar despre cealaltă zi […] […]

Lasă un răspuns

