Azi ploua

Ploua. Da, la trecut, că între timp se opri. Şi în timp ce ploua, realizai că eu sunt doar în tricou. Tricoul albastru lotto în care arăt destul de bine. Iese doar brandu’ în evidenţă, nu şi burta. Şi vorbeam la telefon. Mă sunase să-mi spună că se duce la un interviu. Începui să mă plâng că o să fie interesant drumul spre casă printre picături. Mă întrebă la cât termin. „La 4. De ce?” Voia să vină să-mi aducă umbrela. Gestul ăsta siropos cred că aduse soarele de azi-dimineaţă înapoi.

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

2 responses to “Azi ploua

  • ultimulunicorn

    ooo, siropos si criptic… combinatie mortala!😛

  • Azi ploua - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Azi ploua Tue Jul 27, 2010 15:02 pm Ploua. Da, la trecut, că între timp se opri. Şi în timp ce ploua, realizai că eu sunt doar în tricou. Tricoul albastru lotto în care arăt destul de bine. Iese doar brandu’ în evidenţă, nu şi burta. Şi vorbeam la telefon. Mă sunase să-mi spună că se duce la un interviu. Începui să mă […] […]

Lasă un răspuns

