Şuia mea şuie

Uite cum îmi arunci în faţă acest
Adio,
parcă ţi-ar fi încununată experienţa
cu brio,
o victorie
asupra unor lucruri ce nu le ştii,
de la copii
până la singură a nu muri.
Te întorci mereu pe călcâie,
minunata mea şuie
şi te tot duci spre aiurea,
spre niciunde,
unde ochiu-mi nu mai pătrunde.
Îţi fluier admirativ din spate,
acele atinse de mine
şolduri ondulate
şi a pagubă murmur,
pentru a multa oară,
galben de ciudă ca o gutuie,
te duci duduie
ca să te-ntorci mereu…
şuia mea şuie.

Paul Bogdan

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

One response to “Şuia mea şuie

  • Şuia mea şuie - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Şuia mea şuie Tue Aug 03, 2010 8:09 am Uite cum îmi arunci în faţă acest Adio, parcă ţi-ar fi încununată experienţa cu brio, o victorie asupra unor lucruri ce nu le ştii, de la copii până la singură a nu muri. Te întorci mereu pe călcâie, minunata mea şuie şi te tot duci spre aiurea, spre niciunde, unde ochiu-mi nu mai pătrunde. Îţi […] […]

Lasă un răspuns

