Q&A

Ca să continui ideea de aici:

– De ce mint oamenii?

– Ca să-şi ascundă teama.

+

Son, fear is the heart of love

(Death Cab for Cutie – „I will follow you in to the dark”)

=

Oamenii, când mint, ascund esenţa dragostei.

Motivaţia variază. Consecinţele nu. Minţi => distrugi baza unei relaţii de orice fel, adică încrederea.
Mystery solved. Zilele astea mă ocup de „What’s the meaning of life?” şi „What do women want?

Stay tuned😉

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

3 responses to “Q&A

  • ultimulunicorn

    … pai pot sa mai dezvolt si eu de aici. „Minţi => distrugi baza unei relaţii de orice fel” nu intotdeauna… uneori protejezi o relatie de un anume fel. dar as putea abera o gramada pe ideea asta.

    insa continuarile mi se par f interesante😀 o sa stau pe aproape… si o sa atac la momentul potrivit😛

  • Q&A - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Q&A Fri Aug 06, 2010 20:43 pm Ca să continui ideea de aici: – De ce mint oamenii? – Ca să-şi ascundă teama. + Son, fear is the heart of love (Death Cab for Cutie – “I will follow you in to the dark”) = Oamenii, când mint, ascund esenţa dragostei. Motivaţia variază. Consecinţele nu. Minţi => distrugi baza unei relaţii de […] […]

  • friv

    Buna ziua,sunt administratorul siteului friv250.eu, si as dori link exchange cu blogul dvs.,daca sunteti deacord treceti-ma cu titlul jocuri online si scrieti-mi aici http://www.friv250.eu/link-exchange/

Lasă un răspuns

