Enter title here

De câteva zile dau numai de poze cu mesaje care-mi plac. Pe asta mă decisei să n-o mai ignor, deşi nu ştiu ce să comentez pe subiect. Nici idee de titlu n-am. O să revin eu cândva.

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

3 responses to “Enter title here

  • Enter title here - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Enter title here Tue Aug 24, 2010 19:49 pm De câteva zile dau numai de poze cu mesaje care-mi plac. Pe asta mă decisei să n-o mai ignor, deşi nu ştiu ce să comentez pe subiect. Nici idee de titlu n-am. O să revin eu cândva. […]

  • ultimulunicorn

    la titlu, daca ar fi fost dupa mine😀 eu as fi scris:”…be careful what you wish for!…” which in this case – poate fi for you may have to settle with it!

    pai da – it makes sense – ca asa e natura umana, nu stie ce vrea pana in clipa cand e amenintata sa nu mai aiba de unde alege! prea multe posibilitati te baga in ceata. de aia din cand in cand e nevoie de o aruncare de moneda sa ne scape de chinul indeciziei!😉

  • ultimulunicorn

    si scuzati obsesiile – aia cu natura umana… si mai nou roman-englishul in care ma exprim😛

Lasă un răspuns

