Pig story

Povestea cu cei trei purceluşi o ştie toată lumea. Ceea ce puţini ştiu însă este că pe un alt tărâm trăia un pig cu casă din hârtie. Dacă din afară totul părea alb şi monoton, interiorul era de vis: un tapet roz-purceluş, altul galben de gutuie, un poster cu Juanes ici, un steag cu Steaua colo

Şi tot de la distanţă, totul părea negativ. Toţi spuneau că la prima ploaie o să se topească şi-o să cadă. Doar era de hârtie, nu? Dar asemeni unui papier-maché, cu fiecare strop de apă, casa devenea şi mai puternică şi mai frumoasă.

Şi chiar dacă era indiferent la răutăţile venite din jur, micul nostru pig era totuşi… om şi punea la suflet. Norocul lui era însă steluţa care-l lumina. Uneori lumina ei îl mai ardea, dar … făcuseră un legământ: „in a town that’s cold and gray, we will have a  sunny day„.  Şi pigul n-are de gând să dea înapoi.

Şi poate că pigul sunt eu, iar tu steluţa. Sau poate invers. Şi casa poate e în continuare sufletul tău, în caz că mai locuiesc acolo. Şi poate stropii de apă sunt lacrimi. Sau poate e ploaie de noiembrie (G’n’R, get it? I’m sure you do). Şi poate că nu meriţi, dar cui îi pasă, eu tot am scris😛 pentru că dacă în clipele în care eşti tristă cauţi cutia cu bilete, am datoria să mai adaug câte unul din când în când…

 

Semnează cu drag,

Cel care nu merita iertat acum 4 ani

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

2 responses to “Pig story

  • lidiasiuinea

    emotionant >:D<

  • Maduta

    Ai venit sa pleci, sau sa ramai….
    Sa-mi fii tu Steaua cea dintai?!
    Nu stiu si nu te mai cunosc,
    Desi, e greu sa recunosc….
    Trecutul arde, sapa-n mine rani adanci
    Si-mi amintesc de timpul de atunci,
    Cand totul imi parea teribil de amar.
    Acum te plang cu-n ochi murdar
    In care-mi stai tu ciob infipt
    Ca o adanca lama de cutit
    Si plang si ma blestem nefericita
    Ca am uitat cum e sa-ti fiu …amica

    semnat…cea care a fost candva Shai_Shui_girl :@)

Lasă un răspuns

