Chèr moi-même

Tu ce ţi-ai fi scris într-o scrisoare redactată la 7 ani? Ce-ţi doreai să devii, cu cine voiai să-ţi petreci viaţa, care-ţi erau visele?

La 7 ani mi-aş fi scris că vreau să fiu în Armata Română ca şi bunicul meu. Şi mi-aş fi trimis unul din multele desene cu avioane pe care le făceam atunci. Şi că vreau să mă căsătoresc cu O, febleţea mea de la grădiniţă. Sau poate cu D, prietena ei cea mai bună😀

La 10 ani mi-aş fi scris cum că m-am îndrăgostit de o echipă de fotbal: Steaua. Şi că visam să fiu pe teren, să joc mijlocaş şi să-i centrez lui Lăcă pentru un plonjon ca în meciul cu PSG. Mi-aş fi povestit de asemenea cum că îmi plăcea „vulpiţa” I pe care o conduceam zilnic acasă şi cum i-am dus flori şi bomboane de-un 14 februarie.

La 12 ani, mi-aş fi povestit de primul sărut cu M pe băncuţa din faţa blocului ei şi cum îmi simţeam buzele amorţite de parcă buzele ei mă apăsau încă şi cum nu-mi venea să cred că mă place. Pe mine, din toată clasa! Şi cum o să păstrez pentru totdeauna jumătatea mea din medalionul în formă de inimă cu „I love you” pe care i l-am dăruit.

Mai apoi poveştile s-au complicat şi ar fi prea multe de scris. A fost o altă I cu medalionul cu litera ei, o G cu dedicaţie pe maieu la un meci din campionat, apoi M… pff câte sunt de povestit cu M! Apoi R şi ploaia, V şi semi-maturizarea mea, S şi dovada că orice e posibil.

Cred că de-asta mi-am făcut blogul, să am un loc unde să-mi scriu poveştile/secretele. Şi (o) ea să aibă un loc unde să le descopere.

Deci. Tu ce ai scrie după „Chèr moi-même”?

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

4 responses to “Chèr moi-même

  • ultimulunicorn

    nah, ca acum m-ai pus pe ganduri…😛

  • Chèr moi-même - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Chèr moi-même Sun Dec 12, 2010 12:25 pm Tu ce ţi-ai fi scris într-o scrisoare redactată la 7 ani? Ce-ţi doreai să devii, cu cine voiai să-ţi petreci viaţa, care-ţi erau visele? La 7 ani mi-aş fi scris că vreau să fiu în Armata Română ca şi bunicul meu. Şi mi-aş fi trimis unul din multele desene cu avioane pe care le făceam […] […]

  • m

    cred ca mai curand merge sa te intrebi invers, ce i-ai scrie tu copilului de 7, 10 ani care erai odata
    am gasit recent o poza cu mine de prin clasa a patra, o fetita cu coronita (nu stiu dc tu ai prins vremurile alea) si un volum de arghezi in brate, cu parul lung si des si undulat, si mai ales cu un aer increzator si fericit.
    mi s-a parut ca ii datorez scuze acelui copil, ca i-am distrus parul vopsindu-l in toate culorile posibile, ca i-am distrus corpul fumand si mancand porcarii si pierzand noptile, ca i-am distrus increderea in el si ca nu i-am indeplinit nici macar un vis
    eu mi-as scrie mie mai demult ca imi pare rau. ca meritam sa ma tratez mai frumos

    • Dutzu

      Să ştii că le-am prins😀 şi am primit ceva premii şi cărţi în 1-8. Eu i-aş spune copilului că deşi n-a ajuns nici în Armată, nici fotbalist, a ajuns un om de care poate fi mândru. Şi i-aş mai spune să nu uite acasă cartea pe care voia să ia autograful lui Lăcă, pentru că în week-end-ul ăla, adică acum 2 săptămâni, chiar i s-a împlinit visul de a-l cunoaşte.

Lasă un răspuns

