La un pahar

Am început 2011-le tot cu Bitză în playlist.

Îmi amintesc plângea, nu mă privea în faţă
La faza asta eu am plecat din casă
De ce să mint că n-aş fi vrut să plec
De fapt timpu’ a trecut al dracu’ de încet
O altă întâmplare, un alt an în calendar
O altă povestire de spus la un pahar

Bitză & Mario – N-aş fi vrut să plec

Versurile mi-au amintit de ziua de ieri şi paharul de Chivas Royal ajuns la majorat de la Victoraş. Povestirilor vechi le mai adăugăm 2-3 propoziţii dintr-un mesaj primit după o perioadă de linişte. Poveştile noi sunt încă neclare, mai mult la stadiul de schiţă. Probabil e nevoie ca personajul feminin să-şi preia rolul de muză. Rămâne de aflat dacă şi-l doreşte …

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

One response to “La un pahar

Lasă un răspuns

