Zero cinci

Şi nu mă refer nici la anul în care Steaua începea drumul spre semifinalele Cupei UEFA, nici la câte zile de 3 septembrie am aniversat până acum, nici măcar la numărul de neuroni al lui Dodel.

De meci nu mai spun nimic, că am fost Maccabri (vorba prosport-ului), decât mult respect pentru Martinovici!

5-0. Asta a fost realitatea din teren. Niciodată nu am primit 5 goluri, nici la antrenamente. Le-am spus colegilor că e ruşine mare rezultatul ăsta. Când pierzi cu 5-0… suntem praf… incredibil…penibil!

Cred că e mai bine să te faci de râs o dată şi bine în turul preliminar ca dinamo (anual) decât în mod repetat în grupe.

Eh, măcar au pierdut şi ţiganii :))

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

3 responses to “Zero cinci

Lasă un răspuns

