Ultimul meci

Ghencea, 28 noiembrie 2010.

Steaua 1-1 cfr cluj.

Meciul înaintea căruia am făcut poza cu Lăcă.

Îmi pare rău că nu am fost cu fata iubită la vreun meci, să-mi înţeleagă pasiunea.

Îmi pare rău că nu o să-mi duc băiatul să vadă Steaua şi să simtă şi el ceea ce eu am avut norocul să simt.

Ceea ce s-a întâmplat astă-seara e mai presus de fotbal. Mie, unuia, mi-a ajuns!

Însănătoşire grabnică George, Tătă!

Şi mult, mult respect Novak!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

