Auto-cadou

Cum urmează ziua mea, începusem ca în fiecare an să mă gândesc ce anume să port. Ca un semn, zilele trecute Mihăiţă Neşu posta pe facebook o mulţumire celor doar 9 persoane care au comandat tricouri MNF disponibile acum şi in România. Uitându-mă şi la restul postărilor am realizat că există zeci şi chiar sute de persoane care îi transmit sănătate şi „respect neşule” (ce respect o fi ală când nici măcar nu poţi face efortul de a-i scrie numele cu majusculă?), dar se pot număra pe degetele de la două mâini cei care au făcut ceva pentru a-l ajuta. După o livrare peste noapte (comandă depusă ieri pe la ora 16, ajunsă azi pe la ora 13), mă bucur să fac parte din acei puţini care ajută şi cu fapte.

Image0134

Felicitări lui Mihăiţă pentru tot ce face, pentru cât de puternic este şi trebuie să rămână. Felicitări pentru Mihai Neşu Foundation!

Felicitări şi pentru Florin Lovin şi GFO pentru sprijinirea prietenului său!

Implică-te şi tu şi cumpără un tricou MNF!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

One response to “Auto-cadou

Lasă un răspuns

