Povestea tricourilor

Primul tricou din colecţie l-am primit undeva prin clasa a 9-a. Era cu PSV Eindhoven şi îi aparţinea lui Ovidiu Stîngă. Mai mult de atât, tricoul avea pe umăr emblema de Champions League.

Deodată universul mi s-a schimbat… tricourile replici nu mă mai atrăgeau şi am început să caut tricouri originale. Emblema aceea de pe umărul drept mă fermeca. Încă mă farmecă de fapt. Fiecare toamnă îmi aduce o perioadă de sevraj la vederea noilor echipamente şi a siglelor care lucesc pe umăr în meciurile europene.

Ieri am avut surpriza să fiu întrebat de un colecţionar olandez dacă sunt dispus să-l vând. L-am refuzat fireşte, însă ceva în mine s-a aprins din nou. Îmi sunt dragi toate tricourile, îmi sunt dragi povestea lor.

Cum Steaua nu e tocmai populară în oraşul meu, tricourile roş-albastre au venit ceva mai târziu, dar şi când au venit…🙂 Eh, am mai povestit despre ele, poate o să mai povestesc pe viitor. Până atunci vine meciul de marţi seara, 21:45, cu Basel şi deja simt că sigla aceea o sa-mi capteze iarăşi ochii. My preciousss!

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

