Meh, close enough

Dupa câteva săptămâni în care mă aştepta pe unitate, sâmbăta trecută mi-am făcut un pic de timp pentru Pontiac Firebird-ul de la ERTL. E una din puţinele miniaturi rămase (aproape) întregi din copilăria mea în care testam cât rezistă maşinuţele la lovituri de ciocan😀

Încercasem şi mai demult s-o vopsesc cu tempera, dar evident că timpul a facut verdele să-şi piardă nuanţa de tot, aşa că am decis să încep o a doua restaurare.

old 1old 2

old 3

Fie din cauza ploii de afară, fie din alte cauze necunoscute, albastrul ales mi-a cam dat de cap, încăpăţânâdu-se să nu iasă chiar uniform.

1.11.2 Dacă există vreo culoare pe lumea asta să se asorteze cu albastrul, este clar vorba de roşu. Deci am mai adăugat un strop de culoare.

2.13.12.23.2 La final am aruncat şi nişte flăcări specifice anilor `70 şi un strat de lac.

4.14.2 Cu mai multă răbdare sunt sigur că puteam ajunge la un finisaj mai bun, dar meh, close enough.

Tot pe Toy Car Collection am mai adăugat şi restantele `70 Buick GSX, Volvo Amazon şi Renault 16 şi am schimbat un pic tema🙂 merge îmbunătăţită, dar cum mi-a trebuit o săptămână de când am scris articolul până să-l public, consider că pentru moment site-ul e… meh, close enough.

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

One response to “Meh, close enough

Lasă un răspuns

