Upgrade

Şi astăzi tot despre fabulosul tricou al lui Toni Doboş o să vorbesc.

Studiindu-l mai cu atenţie odată ce a fost în mâinile mele, am observat ceva nou pe umărul drept. O cusătură. Sau mai bine spus, o descusătură:

11157972_817934821605479_212010490_nŞtiind destul de bine echipamentele Stelei de-a lungul timpului, am înţeles imediat ce lipsea de acolo: sigla Champions League a acelor vremuri.

11165896_817934844938810_1750060571_nDeşi sunt total împotriva modificărilor tricourilor pt a da o aură de „autenticitate” închipuită asemenea multor fake-uri de pe net, nu am rezistat să nu caut şi un patch din perioada respectivă pentru a-l reataşa acolo unde îi era locul, deşi nu pot certifica 100% că este autentic.

Oricum, l-am căutat, l-am găsit, l-am comandat, l-am recusut🙂

Dobos - close upMi se pare genial contrastul alb-negru pe tricoul roşu şi mă bucur mult că am cedat tentaţiei.

Mai jos puteţi găsi un rezumat al meciului Steaua 1-1 Anderlecht Bruxelles (23 noiembrie 1994), meci în care Toni nu numai că poartă un astfel de tricou, ci şi marchează golul egalării pentru echipa noastră (faza începe la 1:05):

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

