Never meet your heroes

Cel puţin aşa spune o expresie. NU! Eu sunt total împotriva ideii! Întâlneşte-i, fă-ţi o poză, simte-te bine, dar în acelaşi timp respectă-i. Poate vor fi morocănoşi, poate or să-ţi zâmbească, poate îşi scot şapca înainte de poză, poate o să te pierzi şi n-o să ştii ce să le mai zici în momentele alea încât să nu pari penibil… sau obsedat :))

Dacă imi spunea cineva acum câţiva ani că o să fac poze cu cel mai bun fotbalist român din toate timpurile şi cu cel mai titrat fotbalist român din istorie probabil l-aş fi crezut nebun. Între timp, am bifat ambele vise ale copilului din mine.

Prima poză a fost cu „Fiara” care mi-a transmis Stelismul. Pe un ger teribil, n-am putut decât să bălmajesc că venisem de la Craiova pentru poză. Nici nu mai sunt sigur dacă mi-a răspuns sau nu ceva, oricum eram copleşit de emoţii.

A doua poză am căpătat-o săptămâna aceasta. „Regele” n-a fost cel mai vesel om din lume, dar de înţeles datorită tensiunii meciului care urma. Cu toate astea n-a refuzat nici poza, nici autograful pe un tricou al Naţionalei pe care a purtat-o pe umeri mai mult de un deceniu.

Ambii mi-au oferit bucurii incomensurabile şi pentru ambii am plâns la retragerea de pe teren. Împreună au câştigat titluri cu Steaua, cele mai preţioase trofee europene şi au adus România în prim-planul fotbalului la Campionatele Mondiale din 1990 şi 1994. Faptul că i-am întâlnit nu poate fi decât o amintire frumoasă în plus.

Deci, cum să nu vrei să-ţi cunoşti idolii?🙂

About Dutzu

Stelist, supererou, berbec. Vezi toate articolele lui Dutzu

Lasă un răspuns

